God I know what people say about us..

Buffertvecka, vilket påhitt haha.. Nej då, det är en skön vecka, men är de tvungna att förlägga den nästa vecka av alla veckor? Måste jag ju till skolan idag haha.. :) Men nu innan dess tänkte jag faktiskt gå ner och gymma lite. Jajamensan. Känner mig lite smått duktig sådär. :) Så himla nära beach 09 nu, så borde sätta fart. Och med tanke på min budget, så ska jag FÖRSÖKA bli bättre på att äta mindre godis jupp jupp :)

För övrigt är jag lite irriterad över mina 10,5 timmar denna veckan. Vad fan, det är lika många timmar som jag sover på en natt. Det vill säga att det går sjukt snabbt och ger knappt någon lön :O VARFÖR är dock den stora frågan som dyker upp i mitt huvud.. VARFÖR!?

Hur som helst, lite gym nu då, sen blir det Hannus a.k.a Wifeeey på stan en runda. Sen hem och städa lite, för jag tror bestämt att jag får besök av min favorittös idag! Woppa. <3

God morgon babes!
Ha en bra dag folkens!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

favorittös (a)

2009-04-22 @ 11:59:55
Postat av: Anonym

Så sant som det är sagt (A)

2009-04-22 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0