Biverkningar av en lång, intressant, bra dag fylld av överraskningar, nya erfarenheter, mys, fotboll och besvikelse. (Detta låtnamn är det bästa, kortaste och mest beskrivande som låtskrivaren kunde komma på)

Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag vill - trallalalalalala
Jag kan om jag vill, jag kan om jag vill - tralalalalej

Jag ska bli smart, jag ska bli smart - hopphoppehopp
Men dissa min plan, dissa min plan - hopphoppehej

Jag har skrivit en låt, jag har skrivit en låt - dudududu
Som ingen förstår sig på, som ingen förstår sig på - dudududej

Eller jo kanske en, eller jo kanske en - cocococo
En som e klen, en som e klen - cocococococorny min tjej!

Text: Rebecca Nilsson
Musik: Nils Rebeccasson 

©Rebecca Nilsson
Detta material får ej kopieras eller ens lånas utan ägarens tillåtelse, även om vi här på patentverket förstår att det anses frestande eller helt och hållet omöjligt att undgå att bryta emot detta förbud. Därför vill vi bara poängtera att det kostar DIG skjortan om du bryter emot denna lag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Becca, det var ju meningen att jag skulle prata med dig i nyktert tillstånd. Vad hände?! Hoppas att du hade en lika..eh..händelserik kväll som jag hade:P Vi får ta igen pratet ngn annan gång;)

2009-05-01 @ 11:09:32
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Sara

HUh? Vem? När? Var? Minnesluckor*suck!

2009-05-01 @ 12:26:30
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0