When you need a friend, I will be right here.

En bra dag trots allt. Kirrade tågbiljetterna! <3 :) Imorrn är det Örebro och yes vad vi ska klara det där! =) Corren å jag kan de bli annat än bra? :O

Match idag med. Jag vill inte ens kommentera det längre. Erika sa jag var välkommen iaf, de behöver folk! :P haha.. Alltid bra att veta ju xD Jag menar, en anfallare ska väl inte behöva springa ner på hörna och rensa och samtidigt förväntas vara på sin plats för att ta emot uppspel. Jag kan inte vara överallt samtidigt? :O Jaja.. Jag älskar laget inte det men aa..

The life will take new course.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag ska du spela med nu? eller vaaaaaaa? :P

2008-09-09 @ 23:45:29
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0