w00t! I am damn so good!

Haha.. Jävla vecka har det vart när jag tänker efter. Men nu, nu är jag såå positiv å finns vissa att tacka för det! Eller ja typ två. Den ena nämndes i förra inlägget å den andra lite då och då! ;) <3 på er.

Vad gör jag nu? Jo, jag ler. Kan inte göra så mycket annat. För det finns det ingen anledning till. I am Me som en viss A. Simpson sa för några år sedan. I am Me, och this is my life. And I'm gonna do something good with it. Och det kan jag göra utan att vara som jag varit. Man vet vart man har folk när de behövs som bäst. Verkligen. Efter det har man de för evigt. Utan rabalder. That's it. Jag har öppnat mina ögon!

Imorrn blir det tydligen lunch med farsgubben. Först var det itne så märkvärdigt men när jag sedan insåg vissa saker så ja. Jag vet inte vad jag ska tänka. Men gott iaf! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon =)

2008-09-19 @ 13:20:44
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten du kommenterar som en riktig bloggerska som försöker samla läsare moa! :P

2008-09-19 @ 16:03:54
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0