Stucked in a coma.

Af idag. Gick snabbt. VÄLDIGT snabbt. Typ 5 minuter? Max ungefär! Så efter det tog jag bussen bort till Aspero och pratade med Marie! :) Satt inne hos henne och Florå i 30 min. Det var hur trevligt som helst! Sen hem! =) Har blivit en allmänt slapp dag. Träning blir det imorgon istället. Simma med Kallis. :) Imorrn ska det även göras ett besök på banken, och byta en blus åt mor. Sen ska jag ju kirra Bingolott till lördag med. För Moa, jag kommer. Jag kommer och vinner miljonen! ;) Sen C' vet du vad som väntar! yaay!

Jag är allmänt konstig och allmänt virrig. Jag säger saker jag inte menar. Och jag menar saker jag inte säger. Jag uppför mig konstigt och min gärningar är motsatta jämfört med i vanliga fall. Är detta mitt nya jag? Är jag vuxen? Eller är det bara en fas? Hmm.. Frågorna är många men svaren för få. Jag har dock vissa påståenden men där får ni själva ställa rätta frågorna för att få veta hur de lyder! Thats it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wwohooww, fan vad nice :D jag återkommer med tid eller något :D jag och malin snackade om vi skulle fixa o käka något? men jag vet inte vad du och tess säger? =) haha, :)

2008-09-25 @ 23:44:29
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten så kommer antaligen jag och musco och kollar på din match på lördag ;)

2008-09-25 @ 23:45:12
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

Bara så du vet så kommer jag och Moa ut och kollar på din match i Gullbrandstorp :) Skojsigt värre! Men moa har redan sagt det ser jag först nu! Pusselipuss

2008-09-26 @ 01:31:10
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0