I want all of you.

Jag har för mkt i huvudet för att ens orka ta upp det egentligen.

Fotbollen - Tar knäcken på mig.
Some kind of Familything - Gör mig allmänt confused.
Sen vill jag bara säga att det är hemskt med Michaelas mamma. Jagkänner inte henne men vet vem det är och det räcker för en sensitive person like me. R.I.P.

Men för att se det positiva, Halmia VANN division 2 igår! Och nu är det kval! JÄÄH! Jag hoppas att jag kan få pappa att åka och kolla nästa helg för liksom. Jag vill se! :) Sen när jag skulle "åka och förlora" visade det sig att jag åkte och VANN! Men fan mitt ribbskott, tystnaden blev som en misslyckad VM-final ungefär. Jävlar mäktigt.. Men så jävla elakt! :P haha.. Men jaja, vi går ur serien med 3 poäng. Det vill säga 2 poäng mer än det där första året på 7-manna. En något sämre målstatistik men här räknar vi poängen inte insläppta målen! Kan ju passa på att offentligt tacka föräldrarna, och lillebror, Ericsson för skjutsen. Ännu en gång! SÅÅÅÅ snällt :)

Och yes, cykelfest i byn igår. En något mindre uppskattad tränare hade sagt något i stil med "Rebecca måste stanna i Kvibille, hon är Damlagets frontfigur och vi har ingen annan anfallsspelare som är i närheten utav hennes kaliber!" Snällt, men vet itne hur jag ska ta det. Jag tar åt mig och har det som en bricka i mitt uppbyggande av självförtroende som jag tar med mig till något annat lag. Eller något. MEn nu orkade jaginte ta upp allt med fotbollen. Det är skit. En sak är säker JAG VILL INTE SLUTA SPELA!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0