I am leaving my fingerprints on you

Vilken dag! Tandis åhåhå.. haha..

Men bästa. Träningen idag! Icke ombytt, icke deltagande, bara vänlig bollkalle typ. SKulle skjuta upp en boll, det regnade. Det var halt och jag halkade. Jag kom hem mer blåslagen än när jag gick dit. Jag som skulle hoppa tärning på grund av skada. Bra Beccz. Tror faktiskt att alla kan hålla med om att jag är den största klanten som går i ett par skor! :) Men jag tar det med en klackspark, jag bjussar på det liksom! Det händer oftare än ibland och jao. Jag ger folk ett gott skratt, även mig själv =) haha..

Imorrn händer det absolut ingenting mer än att hämta mina snygga byxor som redan har anlänt till Centrumhallen och så ska jag även ta emot sotar'n när han kommer.. :) skulle va skoj om det typ var Alm! haha.. :D Aja, ska noog slå igång några avsnitt Vänner nu. Jag hittade nämligen en väldigt kul säsong som jag inte hade bläddrat igenom än. säsong 3. =) Nej, förlåt, 4! Så allt var inte slut, men det är jag. IGEN! ;)

Puss å hej!

(Mario kanske e dagens sötnos då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0