Effektivitet!

Jag känner mig så jävla effektiv idag! Klockan är 16.36 och jag har suttit här kanske max, max 50 minuter sammanlagt under hela dagen. Okej, vissa kanske tycker det är mycket, men inte för att vara mig. Än mindre för att vara mig och arbetslös. Nej, jag var uppe tidigt, åkte med bussen till Halmstad 8.36 (och hör och häpna den var i tid!). På bussen fick jag väldigt oväntat sittsällskap, inte för att vi snackade men ändå, OVÄNTAT! Det fanns liksom fler lediga säten än bredvid mig. :) Trevligt. (Alex var det). Sedan väl inne i stan hade jag en timme på mig att göra ingenting så jag gick till Hemköp å kirrade lite dricka, träffade Rasmus - stackarn får inte en rast utan att jag dyker upp typ haha, sen var det en liten promenix å bort till af, information. Och där stötte jag på en kille som hade något mycket bekant över sig, Fredriks bror visade det sig. Hur som helst, efter det gick jag i rask takt till Only å kirrade min tjocktröja (som för övrigt är VÄLDIGT mysig), sen halvsprang jag till bussen. Hemma vid halv tolv, har här hemma plockat ur och i diskmaskinen, diskat, skalat potatis, tvättat fyra maskiner tvätt, hängt tvätt, vikit tvätt, torktumlat - allt detta är inte klart men, fixat i ordning mig själv och städat mitt rum. Jag ska nog börja gå upp tidigt på morgnarna. Medan jag ändå inte har nåt bättre för mig! :P Jag har kollat lite på Ellen med.. Det var nog allt. Kanske inte JÄTTEmkt enligt vissa men som sagt det är MIG vi snackar om! ;) Om en timme ska jag även vara klar och redo för att åka till Falkenberg! HEJA HALMIA SOM FAN NU! <3

Lär bli en uppdatering efter kvällens match sen! Så HÅLL UT!

Kommentarer
Postat av: moaaaaaaaaaaaaa

om jag betalar dig, tvättar du min tvätt och diskar mina saker då? :) eller du kanske gör det gratis? :D

2008-09-17 @ 22:49:01
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart 10kr i timmen eller vad sa du? När kan jag börja? :P

2008-09-17 @ 23:28:38
Postat av: Anonym

du kan börja på direkten :D

2008-09-18 @ 00:47:21
URL: http://moaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt höhö! ;)

2008-09-18 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0