De där bilderna dårå.

Titta och eh.. Njut? Ja, vad ni vill! Ni borde förstå undertexterna om ni checkar in bilderna ordentligt. Och jag säger NI då jag sett att jag har fler besökare än en. Lite skoj ju. Intressant! Vem är intresserad liksom? hahaha..
Och eh.. Njee, jag e inte på dåligt humör.. Så mkt..



vad gör jag liksom?

Förträngt

In the reservställ
Typ. Nej inga ord.

För längesen (2004 ><)
Fuling

Mindre längesen (2007)
Förändras jag ens?

Inte längesen
No comments.

Jag borde inte.
Filmen var inte bra för mig.

Minne! :)
Dä va nice!

Betyder!
Massor.

Rädsla!
Avslutar oförståligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det bilden på nya frissan så (Y) perfa ju..

2008-09-16 @ 18:41:34
Postat av: Anonym

Ja det var det. Danke!

2008-09-16 @ 19:53:08
Postat av: moooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hmm, trevligt? jag fattade inte ett dugg, men det var väl fint :D

2008-09-16 @ 21:24:19
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0