Are you friend or foe?

Ja, det är en stor fråga. Svar får jag bäst genom att själv forska i det tror jag. Så jag släpper det nu.

Samtalet jag väntade på, jag väntade hela dagen vill jag lova. Så.. klockan 16.30 tog jag mig i kragen och ringde upp de istället. Hon tyckte de va skumt att jag inte fått nån bekräftelse på min mejl då hon ringt den andra personen direkt efter vårt samtal imorse. Men, imorrn bitti ja då vet jag! :)

Dagen har vart lång och seg men tack vare Emma har jag kommit ut lite iaf. :) en halvtimme cirka! :D weei.. Ja å så vart jag i affären med ju. :) hihi..
Träffade Steffe med, han kom hit på fika men taktiken blev inte tal om. Jag ska fixa detta! :P haha..

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0