AKTAAA, AKTAAA!

Så ljöd mina sista ord. Sen dog jag. Jävla illa dröm. Men nu vet jag vad som händer om man dör i en dröm. Man vaknar. Thank God for that! Helt illa dröm. Jag hade en annan mamma, alltså jag var typ adopterad och jag och någon lillebror jag hade var nästan hatade. Men precis när jag fick vår "mamma" att krama mig så kom det konstiga ovädret, med de dödande gnistorna. Folk bara föll framför mig. Det kom närmre jag skrek till alla att akta sig. Sen dog jag.. USCH! </3 Drömde lite annat med, allt var helt skumt. Och jag fattar ingenting.

Nej om man skulle hoppa in i duschen kanske å sen spatsera ner till ICA och hämta mina brallor! :D
Mest lam dag idag. Usch på det med.
Känner mig otillräcklig.
Så nu drar vi.
Hej hopp!

Kom rädda mig från hösten.

Kommentarer
Postat av: cornan

det här med drömmar.. jag hade en sån där BÄST dröm igen och det vet vi vad det handlar om.. synd de inte kunde vara verklighet!

2008-09-02 @ 13:20:30
Postat av: beccz

Det vet vi! Ja, synd det! Tur min inte var verklighet, men någons kunde ju vart det liksom ;)

2008-09-02 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0