1 och 2 ISH!

Asså.. Vad ska man säga. Matchen dårå:

3 minuten - Falkenberg 1-0
22a minuten - Halmia 1-1 ~ Cissi!
sedan ska jag messa ställning till lite folk och då blåser domarn
24e minuten - STRAFF till Halmia! Men den bommas tyvärr..
Sen är jag lite osäker men tyyyp
40e minuten - Halmia 1-2 ~ Cornelia!
42a minuten - Halmia 1-3 ~ Cissi!
PAUS
En minut som jag inte minns - Falkenbergs ena tränare typ AVVISAD
Sen vet jag inte vilken minut men någon minut - Falkenberg 2-3
SLUT

Ja, det var väl en fin analys jag gjort av matchen?! :) Fast inte helt slut, för pris för matchens lirare delades ju också ut till de båda lagen. Och i Halmia blev de ju ingen mindre än nummer 19! :) Som sagt Tu es le meilleur! <3 (Min franska var förresten bäst! Fråga C' xD).
Så jaa.. Malmö på lördag men de fixar dem och då är seriesegern ett faktum om jag förstod allt rätt =) Härligt!
Nu önskar jag att jag var på den sidan åkern jag med. :P hahaha..

Nej. Skämmer bort min bror så måste nog sova nu. Vill ju inte han ska missa sin krm-final p.g.a. lite feber, inte när jag ändå går hemma och kan eh.. eh.. skämma bort honom!

Pöss! 

Kommentarer
Postat av: moaaaa

du borde bli sportkommentator! Eller recensera matcher i tidningen. VILKEN TALANG DU HAR!!!! :D hahahahhaha.... noooooooot. :P

2008-09-18 @ 22:47:51
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0