You are the one..

Ojojoj.. Riktigt skoj igår ju. Och ja. hahaha.. Nää skit samma! :) Å så Mario. Å så slemmet! EUH! nej..

Tyckte dock att Friff var lite feg faktiskt ;) Men men så kan det gå ju.. :)
Trött idag men har redan hunnit vara i stan och hem igen. Ska snart åka igen. eller ja, om 3,5 timme.
JOBBA. Gah städa efter judosarna. fast ifs så brukar de städa rätt så mkt efter sig själva så jag hoppas
på att jag ska hinna bort och rensa hos katterna också innan bussen hem. Värsta är bara att jag nog
missar käket här hemma. BUHU! :(

Imorrn är det HALMIA - VÄRNAMO kom å kolla vettja, jag ska visst stå i inträdet. NICE :)

äsch. återkommer väl senare. Tror jag har feber med. :/

Kommentarer
Postat av: din vännina

bakis kallas det

2008-10-11 @ 14:42:03
Postat av: Anonym

vem är min väninna? jag är liksom bara trött :)

2008-10-11 @ 14:49:06
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0