*visslar*

Okej, min hals dampade lite imorse så min planerade joggingtur gick i stöpet. Såklart e jag bättre i halsen nu och sitter här och äter kakor. Men ja, får bli dubbelt så hårt imorgon istället, right? :) För som föregående inlägg sade "This time I am playing to win!" :) Men snart ska jag hoppa in i duschen ska väl till stan om sådär en timme.. Sen måste jag ju hem i någorlunda tid så att mamma kan färga håret på mig höhö.. Jag ska bli lite mer blattish än vanligt liksom! :)

My head is spinning around. Men. I know what I have, and I have the best!

Kommentarer
Postat av: Lil' Emo

blattish, haha älska det <3

2008-10-09 @ 19:02:50
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D Klart. De e ju så :)

2008-10-09 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0