"Vem säger du detta till? - Stefan, jag vet!"

Oh haha.. Kaos kaos kaos blev det. Ingen bussförbindelse mellan Hishult och Laholm på helgerna, men allt löste sig ju till slut och även om jag ställde till med ett tredje världskrig för att finna en lösning, så slapp jag själv befinna mig mitt i bombningarna. Så folket! Jag lever! :) haha.. Men, den här lilla helgen med min Nilsson-sister var helt suvve! :D Vi kollade film (typ så fjåårtizz-filmer höhö) men liksom jag å Natta å sån typ av film = sant! Aight?! Å så åt jag en av de godaste smörgåstårtor ever, hennes mor e bra på det där med mat. Sen åt vi ju såklart massa godis. Ja, jag å Natta är ju matvrak, måste ligga i efternamnet. Det är vad vi kommit fram till iaf. And yeah. Innan allt käk så fick jag en sightseeing-tur i Hishult. Kan ju låta lite löjligt, Hishult liksom. Något att se? Men tro mig, de har sjukt mycket mer grejer där än vad vi har här i Kvibille. Å då är Kvibille faktiskt lite mer civiliserat än skogarna där nere. Men johodå, de har både Sparbank (Nattas work), BRANDSTATION, ICA, korgaffär, blomsterbutik, elteknik, fritidsgård, en PARK, Internetcafé (men det lär ju bero på att alla måste få tillgång till Internet på nåt vis därute but still ((säg inte till Natta att jag sa så ok?)) ). Vad mera? Hmm.. IP såklart, å lite annat smått å gott. Typ julmarknad året runt ftw! Å då kommer ju den lilla frågan, varför i helsike har de inte bussar!? :O hahahahahaha..

Jäjä, sen idag ahr det inte hänt så mkt mer. Lagat mat, av skuldkänslor kanske?, och hmm.. Ätit maten. Sen kollat Gossip Girl som är såå bra.. Typ! =) Var ute i en annan del av Hishult med, men den var inte så mkt att se dock. Eltekniks lager ifs. Hästgrejer.. Ja. som sagt MKT! Och ja, jag ska säga allt detta till Stefan! haha.. Flumblogg? I know. That's me. Lev med det. mohahahhaha..

Before I go

Vi äger och We are the world, Nisse!

Maybe you'll here from me later on! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0