Ohlala Ohlala hon är vacker som en daaaag!

Sitter just nu här med ett litet telefondilemma.. Ska jag ha kvar min älskade röda Samsung? eller ska jag låsa upp den "nya" telefonen jag fick av pappa? En SonyEricsson. Jag hatar SonyEricsson (for a reason I don't know, alltid gjort bara). Men den är ju faktiskt fin. Och way much better än den jag har. Men liksom. Ja, nej jag vet inte. Pengarna kanske får avgöra. Eller något. Hur mycket kostar det ens att låsa upp en telefon liksom? ja, vilka bekymmer då hahaha... Men hjälp mig! :P

How am I suppose to read your mind?
How am I suppose to get through you?
The only thing I know is that you are a different kind.
The only thing I know is that I wnat to have what they call status quo.

Ibland börjar man tänka. Och denna sekund är ibland. Vad gör jag? Vad gör du?
Allting verkar ena stunden så simpelt och så enkelt. I nästa bara komplicerat och
allt är fyllt av ilska och irritation. Det enda jag vill ha är peace and love. På vilket sätt?
Mja, det får vi väl se. Bara det inte är såhär. Jag saknar dig.

Mister, visa mig den maximala hastigheten!
Vart du vill, så fort du kan
Ja, vart du vill, så fort du kan
Vart du vill så fort du kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0