Grey skies turn blue.

Blev ingen ny hårfärg idag. Heller.. :P haha.. Men någon gång så, snart, blir jag blattish! :)
Vi kirrade dock Friffens present. Äntligen. Vet ju att hon läser här lite då och då så ska inte avslöja något just nu! möhö :)
Imorrn är det liksom fest! Weei! Längesen sist så jag är taggad på det. Vet att jag har en annan granne som vill se film med mig sen när jag kommer hem missinassen, men icke. För Coorny ska komma med å de e lite, MYCKET, mer guld! :)

Sen såg jag även polipolisongusmannus idag igen. på Åhléns.. Tror han satt där i tre timmar. Och nej jag satt inte bredvid eller nåt men jag gick runt massor och gick förbi massor. Så messade Kallis å visade sig att hon var på Åhléns också så vi sa hej hej! Sen kom Cornelia till staden dårå. Gick till donken å då gick PPM förbi mohaha.. Vilket folk det finns alltså hihi.. :) Ingen som sett honom kan säge emot mig/oss där. FAKTISKT! :) hihi..
--stel--

Kom just på att jag måste gå upp typ astidigt imorrn. Ska lämna nyckel till Kallis, "städa" lite på övervåningen. (innebär dammsugning å typ bädda säng). Träna hade jag ju planerat, och efter att ha "lekt" lite med min mage nu när jag pratade i telefon så märkte jag hur i stort behov jag är av att träna! vad mer, vika tvätt. Sen ska det göras i ordning inför partajandet. Å säkerligen ska jag väl skala potatis med. TIDIGT UPP!

Yes yes. Behövde väl inte få så mkt sagt här idag egentligen. För det jag brukar vilja ha sagt brukar jag säga till de/n som är lämpad att få veta så.. So long suckers!

Käre gode Gud låt min krasslighet försvinna.


Btw Coorny, jag kom just på att det inte är tur för mig att folk inte faller för utseendet. Utan det är synd om mig. Men what the heck, jag kan inte hjälpa jag e lite trög. jag menar.. LEV MED DET! ;) mohaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0