Utbud och Efterfrågan = Ja vaddå? ;)

Man är inte bäst förrän man slagit den bästa!
Jag är inte typen som slåss så jag nöjer mig med silver ;)

Idag har det vart en bra dag. jag surar ju alltid lite då och då men.. hähä
Jag har saker att sura över även idag men jag pallar inte ens låta mina
små hjärnceller lägga ner tid på det. Jag tänker på det bra istället.
Mycket gladare på så vis. Även om den där saken. Är svår.

Shit the Same. Imorrn äre party! På lördag släktkalas å Cornelia kommer med
men hon tillhör ju familjen nu så ;) Å sen e de partaj igen. De kommer bli najs. :)

Jag såg på programmet "Doktorerna" (eller vad det heter) innan på 3:an.
jag har blivit känslig :O Jag grät när hon tjejen födde barn. Igår grät JAG, jaa
JAG till Extreme Homemakeover. Eller inte igår, tidigare i veckan. Palla hållla
reda på dagarna? Tiden går så snabbt. JäsJäs..

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0