That went good! :)

Hemma sent inatt då. För det första så började ju matchen så sent som 19.30 igår och ett par minuter innan halvlek la belysningen av så ja det blev ju lite fördröjt hela alltet haha.. Men hur som helst så vann Halmia med 1-0 och det är ju så jävla bra! :) De förlorade straffarna men so what? Jag pratade även med Roger då jag var där och kollade och ett tredjelag för Halmia såg atm ljust ut. Så jag hoppas hoppas hoppas.. :) hihi!
Sen måste jag bara få undra lite så för mig själv, varför slutade jag i Halmia från första början? Bad choice Rebecca Nilsson. Men man kan inte alltid vara på topp..

Idag mår jag helt skumt. Tack och lov ingen yrsel denna dag bara allmänt jävla seg i hela huvudet och helt dåsig. Men det är väl något som går. Förkylning i ryggen you know! Time will tell! Hade tänkt åkt in till stan idag men jag orkar baskemej inte. Får bli imorrn istället. Aja, blir nog bra hur som haver.. Nu ska jag väl återgå till att göra ingenting. :P Men jag uppdaterar väl lite senare (när jag kommer å vad jag kom hit för att skriva, måste vara min konstiga skallebank och ryggvärk som ligger bakom ordförlusterna. Ajaj!)

I've been havin' a sweet dream
I've been dreaming since I woke up today
It started me in my sweet dream
'Cause you're the one that makes me feel this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0