Just another picture to burn.

Som sagt jag är trött på D.

Träning idag ju. Kändes ju lagom ignorerande. Att det ska vara så svårt att inse saker ibland.
Nu talar jag dock inte om alla. Utan generaliserar mycket. Jag vet att jag kan ha fått nya läsare
så bäst att ställa mig på den säkra sidan. Fast, å andra sidan så aa.. :) Hur som helst så ägde
mitt lag idag, jag, Emma, Jojo, Tonna och Lena. Hmm.. VI med mest träningsvärk. Vi losade inte
så stort iaf. Men så fick vi ju inte bästa credden hela tiden heller. Det drar ner. Men detta är liksom
just another picture to burn. I'm sorry to say it but, I gotta to what's best for me. :)

Imorgon så blir det i alla fall Laholm och det är ju väldigt trevligt! :) Så snart sängen för snart e de
dags för att hoppa på bussen och åka dit. Typ ;) hahaha..

D vet du ens själv? Hmm.. Knas!

Sen har jag lite planer. Måste ha tag i Emil dock. Niiiice! =)

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0