I'm trying to be what you want me to be.

Verkligen tråkigast väder ute. Mitt mående är också tråkigast. Mitt humör likaså. Vad händer liksom?
Allting är liksom psycho dessutom. Gah! Jag pallar inte. Vad vill du? Vad gör du? Varför?

Jag tråkar ut er med lite things of the day ist.

Dagens humör: Frågetecken
Dagens mående: Influensa på gång!?
Dagens borde: Ta mig i kragen
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Har inte bestämt mig :P
Dagens planer: Passa katter, lämna stuffs till C' och fotbollsmöte. 
Dagens längtan: Har jag någon sådan?
Dagens fundering: Jag är rätt glad! :)
Dagens beroende: Sömn. Egentligen.
Dagens tråkigaste: VÄDRET!

Dagens roligaste: Jag vaknade till värsta bästa smset :)
Dagens middag: Hittills flingor och lite yoggi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0