I tried to be perfect but nothing was worth it.

Jag fick springa till bussen innan. Igen. Men jag hann! Så var på Aspero ungefär vid 13.20 :) Glenn å Marianne skulle fixa telefonnummer till mig och min kompis. hihi.. Sen hittade jag även Marie efter ett tag. Jag får gå och läsa ECDL till våren! WEEEI! OM jag får för Tina. Men hon var upptagen idag så ska tillbaka på torsdag. Men alla lärarna tillät det i alla fall. Så får väl hoppas att Tina är lika trevlig på torsdag som hon (faktiskt) var idag! :) hihi.. Efter det, eller nej mellan de två gångerna jag var uppe på skolan, så skötte jag om katterna lite snabbt. Sen bar det av till Blåsbackegatan och pratade med Victor. Han var trevlig. :) Nu e jag hemma och det är skönt. Funderar på att ta ett litet träningspass sen efter maten. Vi får se :) Imorgon kommer Felix flickvän hit hihi.. Så skoj! :D Ska nog träna lite imorrn med faktiskt.

Nej, nu ska jag kolla om de finns nåt mer att söka imorrn. Pluggish..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0