Du är det vackraste jag vet. Du är det finaste i världen!

Återigen finns det så mycket att säga. Så himla mycket, men samtidigt så får man inte ur sig något alls.
Jag tycker bara att du är fruktansvärt PATETISK. Ja, patetisk är ett himla bra ord på dig faktiskt.
Skrattretande alltihop faktiskt. Jag kan inte hjälpa det. Det bara är så. Och vet du vad?
Jag orkar inte mer!



Idag har jag varit på Studievägledningen och jao, nu är ansökningen kirrad! Så nu håller jag tummarna för att jag får läsa Samhäll B, Spanska, Filosofi, Geografi och Desktop till våren. Och även då ECDL såklart. Hoppas även på att få det där deltidsjobbet. Skulle vara super. Medan jag satt där på Vägledningscentrat så kollade jag lite i Högskolekataloger, och hey, man behöver inte alls tekniskt basår för att läsa Biomedicin. Jag behöver faktiskt ingenting alls mer. Tacka gudarna för jag har gått Aspero och typ fått bredaste utbildningen ever!? Men å andra sidan så är jag trots det lite sugen på att testa på teknisk basår, utmaning liksom! Går det inte kan man ju hoppa av. Dummaste då är att jag tappar ett helt år som jag kunde ägnat åt biomedicinen.. Blir klar ett år senare än jag kunnat. Hmhm.. Den som lever får se. Först och främst ska jag fikusera på att komma in på förstnämda kurser, få ett litet jobb upptill och sedan åka iväg någonstans. För resa, DET är vad jag vill göra. kanske till och med jobba ett år utomlands. I så fall skulle det lätt gå före både basår och utbildning. Gah, varför ska man bli så förvirrad just som man näst intill bestämt sig.

Träning snart. Sååå..

Tjipp Tjopp

I would do everything for you. If i could, I really would. But now. Well. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0