Svensson Svensson snurrar i dvd:n. :)

Jag har härmed konstaterat att jag inte är frisk. Blek hela dagen har jag varit, men ändå mått ok. Ingen baksmälla endast lite krasslig, precis som igår. Och dagen innan det och dagen innan dess osv liksom. Skulle springa mellan Norre Port och Österskans, vid Tretton (typ sådär 50 meter från startblocket) höll jag på att få astmaanfall. För andra gången denna veckan och även andra gången på typ 3 månader. Senast var väl någon match när det var kanonvarmt. (Borträknat mina nätter då jag får små anfall lite då och då). Hur som haver så fortsatte jag att springa och jag han precis kliva på bussen innan den svängde ut från Österskans, YAY, satte mig tillrätta och pustade ut. Det var då illamåendet, likblekheten, och den trippla mensvärken kom. utan mens. Fy fan.. Kallsvettades också ju.. Fick hoppa av typ 3 hållplatser tidigare än jag ska för att inte riskera att spy ner halva bussen. Hoppade av, höll på att kräkas en 3-4 gånger, knäppte upp jackan och slängde av mig sjalen. Men jag slapp kräkas, efter att ha återfått syrebalansen i blod och kropp kom färgen på läpparna tillbaka lite. Inte helt dock, vilket jag vet då pappa undrade vad det var med mig när jag kom hem. Men ja, frisk är jag inte. Doktorn på måndag. TUR DET! :S gosh. Vill klia mig utan att bli blå.

Nu är det dock mat och fortsatt titt på SvenssonSvensson. Ni kan ju sjunga en sång eller nåt till nästa inläggstajm! I'll enjoy later on. Maybeeee.. :)

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0