SOMMAR

Jaa, alltså nu tycker jag faktiskt att mankan säga att det är SOMMAR! :) Jag sitter här i mina rutiga gröna surfshorts och min niceiga Julius & friends tröja, och det är sommar för mig. I must say! :) weei.. Solen skiner och fåglarna kvittrar i takt med att fjärilarna flyger runt. Skolan tar knäcken på en, men det är väl i princip tecknet på att sommarlovet och STUDENTEN börjar närma sig. Eller?

Igår köpte jag en KLÄNNING! Jag tog på den innan för att visa Peter. Vad sa han? "E det du Rebecca?" hahaha.. Typ NEJ!? :P hihi..

Nej nu ska jag skriva klart min psykologi här, ni vet den som jag snackade om i hmhm.. förrgår.. 8-)

My arms will hold you,
keep you safe and warm
This bond between us
Can't be broken
I will be here
Don't you cry
'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

See you later alligator.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för namnförslaget. Ska höra av mig om det blir ngt av dina förslag :)

Gillade ditt förslag iaf.. får se vad de rätta ägarna tycker---

2008-05-03 @ 17:24:05
URL: http://www.carinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0