MATCH

Omgång 4 klart. Vet inte riktigt, till mig å några till sa domarn att resultatet blev *host* 11-0 men till motståndarna hade han tydligen lagt på ett mål. Jaja, förlust iaf. Jojjo skadad. :( (L)
Något positivt var Kallis fina comeback. Tyvärr är hon sjuk igen nu. Stackars min syster. :S
En annan positiv sak är att JAG spelade in 90 minuter!! :D Första gången någonsin utan paus. Ja, första gången jag spelar en match utan paus över huvudtaget tror jag.. xD Trots att jag i samband med med en närkamp mot en stor back typ, tappade andan (tror jag) så reste jag mig å fortsatte lira. Typ stolt över mig själv faktiskt. :)

Något som INTE gör mig stolt är att jag inte gjort vad jag lovat. = Nu ska jag plugga massage. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Kul att höra! Vilket lag spelar du i?
Ta det lugnt
Johnny

2008-05-16 @ 18:33:01
URL: http://tadetlugnt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0