Jag är kung i dröm och fantasi...

Jag insåg nyss det mycket jobbiga faktum att, imorgon är det träning jag var sååå unmotivated för 30 minuter sedan. Men sen kom jag på, det är bara 4 träningar kvar. FYRA träningar kvar med mina underbara klasskompisar, om vibara ska räkna tjejerna så är det två träningar kvar. Imorgon är sista riktiga träningen som vi tjejer kommer att ha, för nästa vecka är det typ "skojträning" med tävlingar. Det är ju fan läskigt. Och OJ vad motiverad jag blev, jag ska minsann visa de att jag är Rebecca som spelade 90 minuter i torsdags. Att jag KAN om jag VILL, de ska inte få minna mig som den dåliga spelaren utan luft.

JAG VILL INTE... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0