Tjalalallaa!!!

Okej, tvätten jag snackade om igår är fortfarande inte fixad och väskan är fortfarande inte uppackad. Men guess what!? Jag är klar med engelskan! Helt och håller nu!! Jag ligger inte efter med min engelska!!! Känns bra, med tanke på att jag tycker att det är ett enkelt ämne, vet inte varför jag sölat. Varför kan jag bara inte göra det jag ska aktivt, när det gäller ett ämne jag faktiskt vill satsa på!? Ibland förstår jag inte på mig själv, men nu. Ja, nu är det ialla fall klart! Ska skriva Feken nu. Den jag ärligt talat glömt bort sedan vecka 7. Och vad är det därefter? Jo, INGET BAKOM MIG. (bokföringen räknas som sagt inte direkt, inte nu xD) Så kan bara blicka framåt och ägna tiden åt prov och redovisning som sker kommande vecka! JAG ÄR SJUKT GLAD!


Kysskabyss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0