Ta tempen.

Dags för en tomteuppdatering tycker jag! Så ja, lite dagens!

Dagens humör: Uttråkad, men jävla effektiv! :)
Dagens mående: Bra, lite hostigt dock.
Dagens borde: Packa upp resväskan, och plugga engelska! Fixa lite med tvätten också ser jag.
Dagens frisyr: Uppsatt i en hästsvans.
Dagens klädsel: Mysbyxor (Salming goooa), en gul tröja (så jag ska se att jag e solbränd fortf.) å mina snygga bob marley strumpor xD
Dagens planer: Plugga, packa upp, ta upp tvätt.
Dagens längtan: Allt jag ligger efter med ska bli klart så jag kan koncentrera mig på kommande skolarbete
Dagens fundering: Fan vad skönt det var i GC!
Dagens beroende: Läsk! :P
Dagens tråkigaste: Bråket.

Dagens roligaste: Coorny har gjort mål ;)
Dagens middag: Jag åt soppa innan. vet inte vad som står på menyn för ikväll dock. :P

Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bilddagboken samt skriva klart bokrecension nummer 1 i engelskan för att sedan skriva min andra. Jag känner mig så duktig. Sedan är det bara lite Fek kvar. Sen ligger jag inte efter med NÅGONTING längre! :D


Kommentarer
Postat av: corny

underbara dag, det är nästan så ja är mer sugen på att plugga än utgång! (sepe) usch, men öppna ögonen cornelia!

2008-03-01 @ 17:39:35
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0