STUDENTFEST!

Igår vart det studentfest. Som jag inte skulle gått på, men liksom när 6 stycken står å verkligen bönar och ber så kan man inte låta bli. Dem ska ju inte gå nästa gång kanske så, man får väl offra sig. ;) Och så hade vi riktigt skoj också! :) haha.. Shit, jag älskar tjejerna. Japp! :) Och alla andra Asperoelever. Ska bli sorgligt att sluta, men som sagt första lördagen i augusti ska bli ASPERO-dagen!! :)

Så, nu står det NILSSON och ROBIN MILLS över hela min arm, jag var faktiskt inte så full så jag minns varför. Shit, vad kul! :) haha.. Vaknade vid halv 5 (sovit typ 1,5 timmar då) och mådde piss, men nu mår jag bättre. och snart ska jag bort till Kallis till Sannarp med PA-grejer.. :) Sen blir det tandregleringen. :) och sen dagens första och sista lektion innan det blir träning ikväll.

Just det, utvecklingssamtal igår. Så jävla härligt, ligger mkt bättre till i ALLA ämnen än förväntat. :) weeei!! :D Marie var så glad! :) Och ledsen. Hon vill inte gå på vår student. :( hihi..

Min ankel e kass efter gårdagens träning. Att EN felträff kan göra så mycket haha.. sjukt. Nej, nu vill frullen bli uppäten! Kysshej!

Kommentarer
Postat av: johannah

börjar studentfesterna redan nu?

2008-03-19 @ 10:22:03
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag kommer ihåg när jag tog studenten... Det är underbara dagar!!!

2008-03-19 @ 10:38:14
URL: http://carolinearvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0