Slut på mitt febrila sökande!

Jag har slutat att leta efter ett liv. Det som händer, ja det händer. JU som jag själv faktiskt sa häromdagen! :P Fan vad jag har rätt ibland! =) Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag ska inte leta något nytt liv bara förbättra det jag ha och tänka igenom allt ordentligt så jag vet hur jag får ut det bästa utav det. Fan vad jag låter som en professor nu, men jag känner att jag har lite rätt i det jag säger i alla fall. Om jag har fel, så kan ni väl låta mig tro att det är smart om inte annat.! :D hur kom jag då fram till det här? Jo, jag satt och tänkte på träningen, den var ju så frukatnsvärt jävla rolig, och jag vände mig om till Kallis efter halva träningen och sa "FAN vad glad jag märkte nyss att jag är! Jag är jätteglad Kallis!" Så där sprang jag runt i min utomordentligt snygga utstyrsel och nynnade på någon Grease-låt. Minns inte för tillfället vilken det var, men GLAD det var jag! :D Det går hela tiden upp och ner faktiskt. Men just nu är jag glad, om jag är ledsen imorgon vet jag iaf att jag får ta tag i det, inte leta ett nytt liv utmed vägkanten. För det nya livet finns inte någon annanstans än i min hjärna! Over and Out. So long...

C, både du och jag vet. ;)


Jag i min underbara utstyrsel som sagt

Kommentarer
Postat av: corny

så otroligt het ;)

2008-03-24 @ 23:48:47
Postat av: Beccz

haha.. Lätt att jag är!! =)

2008-03-25 @ 00:12:19
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0