*Skakar på mitt lilla huvud*

okej. precisefter att jag loggat ut ifrån fronter innan hade dem lagt upp att Elin var sjuk. 3 lärare sjuka. Reaktionen i trappan bland samtliga elever från samtliga årskurser blev "VAD FAAAAN!?" Lite pissigt. suttit här sen 9.30 börjar 12.30.. Usch usch.. "Men bra, plugga" tänkte jag. jo tjena. som om jag trodde på det själv.. Nee.. men jag har haft trevligt sällskap hela förmiddagen av mina goa vänner, bästa vänner, Kallis och Cornelia! :) och även utav das Bonusmamma.. :) haha.. Kul kul cykelhjul. Sen har jag insett att studenten är nära, och vissa är löjliga. Som dagisbarn haha.. Shiiit.. hihi.. kul.

Snart rättskunskap, Magnus e här iaf, sedan massage. Ryggmassage - specialgrepp. Typ SKÖÖÖNT! =) hoahoa.. Sen är det träääniiiing!! :D Kul kul! Så motiverad idag! Kallis, din lycka smittar. :)

Nu börjar töntarna igen haha.. gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0