Mitt febrila letande efter ett liv...

Jaha, ja jag lyckades hitta ett liv idag faktiskt. Eller, ett halvt i alla fall. Jag insåg nämligen att det inte gör något om ni smsar och väcker mig. Ni kan skriva "hej" klockan 03.00 om det skulle vara så. För det gör ju bara att jag känner mig populär och vem vill inte vara populär liksom? Hellre det än att känna sig bortglömd och inte höra av någon någonting alls! Eller hur!? :D Sen, om jag är riktigt trött så somnar jag om, så då borde jag ju inte heller bli sur.

Slutsats
- Jag känner mig bara populär. Fortsätt att ösa sms över mig hur mycket eller lite klockan än är. Jag hittade ett liv och det ska bli glamouröst! You like me, and I like you! :) hahaha..

Däremot sa jag att jag bara hade hittat ett halvt liv. Den andra halvan då? Nja, det är väl mitt gamla. Min hjärna liksom svider. Jag har tänkt. Tänkt för mycket. Jag vill inte tänka så mycket. Alla tankar åker liksom berg-och-dalbana. Och jag påstår inte att det är någon depperiod eller liknande. För det kan dem göra både positiva och negativa tankar. Och när man tänker på något tillräckligt mycket så känns det liksom som att hjärnan börjar svida. Eller ja, jag tycker det. Ni får tycka tt jag är trög. Det står jag för! =) Som sagt, jag är smart jag kan bara dölja det väldigt väl ibland ;) Hur som helst. Jag har gjort saker jag ångrar idag. Vilket satte igång tankeverksamheten på hög nivå. Folk runtom i bussen måste tyckt att det luktade rök. Ja, alla utom mjölkmannen. Varför gjorde jag så? Okej, jag sa bara ärligt vad jag tyckte. Men, varför flirtar jag när jag ärligt inte vet vad jag känner. Med någonting? USCH OCH FY!! Mitt nästa mål i livet? Leta upp den andra halvan av mitt liv. Japp, så får det bli. Och dagens låt är fortfarande "Is it right - Takida".

Fyfan vad onödigt av mig. Alltså du, RJ, förlåt.
 t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0