Lättmjölk

Hur många gånger har ni sett ett paket lättmjölk sticka upp bland sätena på bussen? Jag har gjort det en gång kan jag säga. Idag. En snubbe som satt och läste tidningen och halsade mjölk. Såg så jävla äckligt ut och jag som satt och tänkte, hoppade av karusellen ett tag, för att SKRATTA! hahahahaha..

Kom hem vid ja typ 16.30 fick reda på att vi skulle vara hos Steffe vid 17.30 och käka smörgåstårta. GOTT! Sedan blev det Daim-tårta, också GOTT! Sedan kollade vi på Andra Avenyn och sen skulle vi gå hem. Då mötte vi först världens fetaste köttbullehund. Och sen "råkade" jag kasta en snöboll på Rasmus, eller jag skulle ju träffa honom på näsan men missade, den hamnade innanför jackan. Inte populärt. Vi hade en varsin soppåse med oss ut. Och jag var väl en halvmeter ifrån att får en kasse med djupfryst mat i skallen. hahaha.. Men som jag skrattade. Det gjorde dock inte han! hihi.. ^^

Kommentarer
Postat av: corny

men det är rätt :P ett skratt förlänge livet :)

2008-03-24 @ 02:27:19
Postat av: corny

men det är rätt :P ett skratt förlänge livet :)

2008-03-24 @ 02:27:54
Postat av: corny

haha men du finner det någonstans på vägen skulle ja tro :P

2008-03-24 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0