Indecisive..

People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright
No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling

Idag har jag vart kille men har nu återgått till mitt normala kön. Tjej. :) haha.. Det har varit en rolig dag och vi har inte mycket inspelning kvar så vi ska nog kunna bli klara med vårt projektarbete till vecka 18 faktiskt. :) Värre med alla mina andra arbeten typ >< men så kan det va. Antar jag! Beror ju lite på vad man satsar på också. Borde iofs prioritera i alla fall två av de andra ämnena lite mer men.. Aja.. :)
Imorgon kväll är det Underbar. :D Ska bli skoj att äntligen kolla in stället. Kom ju inte in sist jag var redo liksom. haha.. :) Ja, men vi får väl se hur det går :) Och, om inte C har ljugit så kommer väl hon hitom en sväng imorgon också! :D Trevligt. Som fan! Och du slipper äta ris isf. xD
Nu ska jag ptergå till att göra... Ingenting..

Kommentarer
Postat av: corny

tack för du har ett bra minne :P

2008-03-27 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0