Till min bästa vän

Det är inte långt kvar nu. Det är den 16 juni, vilket betyder att du åker om 11 dagar, vilket betyder att du flyttar om 19 dagar. Hela nästa vecka jobbar jag. I alla fall alla de dagar du är hemma. Men, tack och lov jobbar jag bara till klockan 12.oo och fan ta dig om du inte ägnar några dagar åt mig då. Detta skulle vara VÅR vecka, men det blev inte så. Det blev inte så för att du, jag. Ja, vi båda två var så jävla löjliga och usch som jag hatar det just nu. MML saknar jag, men det är inget jämfört med vad jag kommer känna sen när du inte är här. Först kommer du vara typ 400 mil ifrån mig i en vecka, sen kommer du vara typ 50 mil ifrån mig.. I flera, flera år. Men du...

Jag ÄLSKAR Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0