Klasshelg

Ja, den var bäst :) Mkt trevligt. Jag fick huvudvärk så lite segt att sitta där med skallebank och se de andra bli fullare och fullare, men min klass är ju bäst så! :) MML 4-life! Kommer sakna min klass sjukt mycket. Synd bara att inte alla kunde vara med i helgen! :( Men, på torsdag är det fest! Och oj vad jag längtar! För jag ska ta studenten, FY FAAAN VAD JAG ÄR BRA!

Jag vill bo som Amanda...



Men nu över till något HEEEELT annat!

im leaving for a destination I still don't know
somewhere nobody must have beauties at all.
and if you like this you can follow me so let's go,
follow me and let's go to the place where we belong
and leave our troubles at home come with me
we can go to our paradise of love and joy our destination unknown


You can not understand ey!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack, och du sorry för ja inte har några pengar på telefon och sen har ja inget internet heller för det är ut funktion.. så vi lär försöka klara oss någon dag till :) puss

2008-06-02 @ 16:33:01
Postat av: Anonym

ovan från c'

2008-06-02 @ 16:34:46
Postat av: T

haha.. Du är så söt. Det är helt lugnt! Jag bara visar levnadstecken ändå. Att du lever vet jag! ;) Jag messar snart något MKT intressant! :D PUSS

2008-06-02 @ 20:52:55
Postat av: Malin

FÖR VI SKA TA STUDENTEN! FY FAN VA VI Ä BRA!!!!!

2008-06-02 @ 21:02:59
URL: http://sandinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0