IS Halmia

Ledsen att jag säger det gott folk, men ibland saknar jag nästan lite att spela med Halmia. Men det är väl så en gång Halmian, alltid Halmian. Var iaf med käraste Kallis och kollade på när Halmias division 3-lag spelade ikväll. Lite surt att Kunsbacka som stod för motståndet fick in 1-0 i typ 83:e minuten men. Sånt kan det va.. Det var kul att kolla iaf, och nu har jag även fått se Cornelia spela. Nice Nice :) Diggade dina mottagningar :)
   Och sorry för jag hällde läsk på dig Kallis, sjysst att du iaf körde mig till bussen! ^^

Innan matchen gick jag och nämnda på staden! :) Det var trevligt, vi sprang runt där, jag hittade lite presenter och hon hittade ett par skitsnygga jeans, typ lite avis, och så tjötade vi. Sen följde jag med henne bort till Sannarp. Helt nice dag! Men nåt annat hade jag inte förväntat mig så! :) Weei! :)

Sen måste jag ju säga att jag har världens goaste ungar i min grupp på fotbollsskolan också. Snacka om att det är över förväntan att leda den i år! Inte ens jobbigt att gå upp för att gå dit :) bäst!

Hej hopp sålänge! And.. På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0