And after all

it turned to be a great weekend. :)

Träningsläger, eller träningshelg med laget i helgen då. 10.00 Björkevi för lite teori samt lunch. Sen var det dags för match mot mammorna och långhåriga väldigt håriga maskulina mammor. Vi vann med 4-3 känns ju skönt att vi kan vinna någon gång. Att det var 7-manna match och 3x15 minuter och att vi var 18 pers emot 8 har inte med saken att göra. Vi vann!
Sen åkte vi till SKavböke och jag pallar inte lista upp något eller nåt sånt. Men, kul som fan var det. Jag och Kallis äger allt och alla ALLTDI! Det kommer vi alltid att göra även om vi tvingas befinna oss 50 mil ifrån varandra. <3 Natten var lång, alla somnade utom jag och Vickovic. Vi spelade Luffarschack och lyssnade på musik. Sen skrattade vi åt alla andra, men vi fick ingen skit för vi var tysta tydligen. De som somnade före oss fick höra "Hur fan kan ni va uppe så sent?!" det var kul. Det var också kul När Vickovic vaknade, eller vi väckte henne, å hon trillade ur madrassen och ner i Pevvs frukost. Hon fick gurka på armbågen. mohaha..

Ja, sen spelade vi lite fotboll och med ett smärtande högerknä och en skadad vänsterfot kan jag säga att jag tydligen gick som Ingmar! Ingmar Hej'Hej hierta mig.. Noot.. Sen var det Fiskepuben och det var grymt mitt lag förlorade, men mitt lag i lördags vann å andra sidan quizen tack vare mig så.. Lugnt! :) Nu har jag ingen röst och kan inte prata. Jag låter som en papegoja som befinner sig i målbrottet och dessutom har satt ett suddis i halsen till råga på allt. När jag nyser låter jag som en döende knölsvan. Tacka vet jag Pevvs ibland asså! :)

Tack för en bäst helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0