Love is wicked

Idag är det fint väder! Solen skiner och luften är varm! Kallis vill inte komma hem från Cypern. Synd om henne, hon kan ju paraglida hela kvällen lång. Jag ska iaf till staden, stranden, och äta glass med Hannuus =) Skoj skoj, men innan dess ska jag kolla Felix match samt hämta biljetter hos Stefan för att imorgon är det onsdag 2 juli. Och förutom att Emilia fyller år så är det även match. HBK - Hammarby! Weei! HHH BBB KKKK Heja HBK! :D Det är tydligen match uppe på Björkevi ikväll också. Hyltebruk som står för motståndet om jag inte misstar mig. Kan ju bli kul. Hoppas Kvibille vinner. Jag är inte där, så det gör de säkert inte. moahah.. xD

Nej, nu ska jag gå och göra mig anständig! So long! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0