Jag gillar åsnor. Inte.

Nej, jag dras inte till fyllon, de dras konstigt nog till mig. Jag försöker undvika men de lyckas trots det ändå alltid hitta mig. Gah! :P Och nej, jag är inget fyllo, för då krävs det att man blir full. Och det blir jag ju aldrig! =)

En väldigt bra dag på stranden idag. först var det ju jobb, och sen Fredrik, Kvibille och beachen. Med Fredrik åt jag Cheesecake och drack en såndär Islatte som är så himla mumma! All of it! Men sedan så på stranden drog jag en cider och Malin en öl. Vi tyckte att vi var värda det. Och så tyckte jag synd om smile-kvinnan! som drack själv. Idag. Igen. Men när jag fick se hur mycket hon faktiskt druckit, ja då kanske jag inte tyckte riktigt lika synd om henne, but still! :P

Pappa och bröderna är i Danmark så jag har varit hemma och ätit kvällsmat med peter. Vi tog varsin cider (nej jag e inget fyllo för jag tog en 2,25 sååå) och sen bar det återigen av in till stan. Nu sitter jag här. Har inte så mycket för mig. Saknar vissa mer, andra mindre och vissa jättemycket! Ska nog ta cykeln och sladda bort till stranden, sätta mig på mitt filosoferarställe. Ett ställe som för mig är "nyupptäckt". Väldigt mysigt där iaf. Sitta där med musik, vågorna och solen i hmm nacken. Helt underbart. Rensa hjärnan. för imorgon är det ju som så att jag och Malin fått hoppa in lite extra och jobba. Men de e ju bara = Cash $ (A) hihi.. Jäjä, ska nog göra det faktiskt. Kommer inte ihåg när pappa sa att de skulle vara hemma men har en stark känsla av att jag kommer vara hemma före de vilket som. Och är jag inte det så är det folk i lägenheten när jag kommer tillbaka helt enkelt! :) haha..

Innan jag drar måste jag bara säga att imorron kommer Kallis hem och det ska bli skoj! Jag hoppas hon hinner träffa mig en stund! Verkade ju så ialla fall! <3 Saknar henne något grymt. Fast det inte var speciellt längesen vi sågs och fast hon har bestämt sig för att flytta hem igen..

Aja, ska gå nu! Tänka! Men inte för mkt! =)

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lätt att vi var värda den cidern och ölen förut! Vi har kämpat hårt på jobbet denna veckan! ;) We like the smiling-lady! :D:D

2008-07-25 @ 21:17:43
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vi var helt värda den! å nu e jag varm som fan. kanske ska man dra ner och kolla om Smiling - Lady är där!? ;)

2008-07-27 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0