I'm in love because of you?

This, this is the way, this is the way I wanna live. I'm going throw changes, but this is the way I wanna live...

Var en jättebra kväll med folket. :) Inte så många men en nice skara! :) Som alltid. Saknar er MML! <3 Träffade coorny också innan hon stack till sina polare. som vanligt också nice !

Jag sa hela tiden att det skulle vara tråkiga, typ usla artister. Men de spelade faktiskt bra låtar! Och, arash e ju inte världens sämsta. Det sämsta var StarPilots och om jag hör de på radion kommer jag inte komma ihåg att de e dem ens. Sug! Sen RixFM stannar i Halmstad! bra ju! haha.. =)

Sova nu tror jag bestämt. Imorrn blir det Håkan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0