Idag är första dagen på resten av mitt liv.

Idag är även första dagen på mitt nya NYTTIGA liv. Vilket hittills har gått riktigt jävla bra. Men så är ju klockan bara halv tre också haha.. Men jag har iaf åstadkommit en massa saker idag! :) Jag har jobbat, jag har tränat, jag har ätit pasta och jag har duschat. Ja, de två första sakerna var ju i alla fall bra saker. Just det, jag har gett bort mitt godis också! Alltså, inte ätit upp det själv, det är nog det absolut bästa! ;)

Stockholm i helgen var ju helt bra! :) Liiiite shopping blev det, men det bästa av allt var ju att få umgås med Kallis. Fan, två veckor sen vi sågs, okej låter inte mycket men 1. Vi har typ näst intill BOTT ihop i två år. Typ suttit fast i varandra ffs. och 2. Nu kommer vi inte ses på JÄTTElänge.. Men, det blir bra! :) Vi är DT och det är ju det som räknas!
     Vi var hos Mulle Meck, på lekplatsen där. Blev utskällda, vi var tydligen för stora. Men jag tror att gubben ville ha små barn.. (A) Vad gjorde han annars där? Han var ju typ 3 gånger så gammal som oss så han om någon ska väl inte klandra oss för att vara förstora för att leka där!? :(

Kommande vecka dårå! Hmm.. Massa jobba, eller ja, massa och massa men. JOBBA! sen är det ju en skoj match HBK - IFE på onsdag! Weeei! Sen på torsdag är det RixFm, tråkiga artister men mkt folk. Ska bara hitta nån själ som ska dit också så man kan hänka. Sen på fredag så är det HÅKAN! :) Niiiice! Sen i helgen ja, då är det oklart. Typ mulet! Den som lever får se om det blir regn eller solsken. Mohaha.. =) Men nåt händer väl säkert! I hope!

Nee.. Nu tycker jag att mor min ska pallra sig hem från sitt jobb så vi kan ringa Borås. För sen ska jag flytta hem till pappsen. Ett tag.. Plus så vill jag veta om jag kommer bli en smartnisse eller om jag kommer bli kar här. :) haha..
Just dfet. Mina försvunna kläder kom på posten idag! <3 BÄST! :) hahahahaha...

Hej hopp i löven! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0