Ibland mår man som man förtjänar

Och idag är jag out of hjärnceller. :P haha. Nej, så farligt är det faktiskt inte. Jag stoppade mig själv i tid. När det snurrar på dass så e de liksom bra. Typ. Helt galet skoj kväll och natt igår iaf. Resulterade i att jag tog en buss 2,5 timme senare än planerat och det var skoj. Tur jag trotsade vädergudarna som sagt! Träffade lite nytt folk som var väldigt sjyssta. vissa andra var mest skumma men whatevvs. :) Först var det Antonias place, eller nja snarare Mariannes. Snacka om att man har förtroende för sina skolelever eller? vi fick låna Mariannes lägenhet, Marianne jobbar på expeditionen på aspero haha.. skoj! :D Sen åkte vi in till stan! Caféet typ 20 minuter. Där stötte vi på Maria, Line och LinLin. Sen gick vi till Moon där Sandra fixade in oss och där blev vi kvar! Träffade Sanna därinne. Massa slem killa också. Plus några som bjussade på skumpa. Sen tog jag då bussen hem. Min gamla tränare var aspackad likaså mina två grannar och min gamla klasskompis. Chritte, fan vad skoj att se dig <3

Det roligaste på hela kvällen var ju när jag höll på att dansa in i tjejen från liseberg. eller inte roligast, men komiskt ialla fall! :O Sen.. Jag ska nog inte vistas i stan. Om inte kvinnor ramlar i vattnet så blir de misshandlade i Gunillaparken. jag e glad att de där tre killarna såg det, för jag hade nog inte vågat gå emellan. Babbekille ju. ilsken sak. Såg ut å ta strypgrepp å grejer. men jag ska erkänna jag motvilligt började gå mot dem för å säga till. men tack ni tre killar som gjorde det ist! :)

Jobba imorrn.. suck! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0