I was sent to outer space to find another happy place

Funderade lite innan påväg hem från jobbet. Egentligen har jag ju mest otacksamma arbetet. Jag går dit varje dag 06.15 för att städa. Städa benskyddstejp, proteindrinkar, gräs och bajsiga toaletter. Det värsta av allt är att det är efter många av mina vänner jag städar upp. Varje dag! Men, still I like it liksom! Tro det eller ej, jag trivs med att srkubba toaletter som några pojkar bajsat ner. Jag säger itne att det är mitt framtidsyrke men det är helt ok sålänge man intehar något annat liksom. Och på Örjans vall händer alltid massa saker och man hittar massa roliga stuffs. Ett gott skratt om dagen räcker inte, man skrattar hela tiden. som idag förutom att jag och Malin är bäst där så slängde jag Hasses tidning. Hahaha.. Han blev sur :( hihi.. Men jag var trött och pallade ju inte kolla om de va dagens. sen försvann han, han skulle säkert gå på dass för han kom, enligt Malin, tillbaka med väldigt lätta steg. Aja, hur som helst. Det är helt bra! liiiite tidiga morgnar bara men vafan klaga? Lönen kommer sen och då blir det semester. I hope. :)

Här på andersberg finns inte så mycket att göra, och trots att folk inte vill tro mig även om jag har skriftliga bevis, så cyklade jag bort till Willys på flygstaden för att hanlda. Lite bra ju! :) Sen bort till Simmos för jag hade glömt, eller pappa hade glömt, sylten. Då fick jag kinesiska pengar av två små pojkar. haha.. de var söta. Men nån tjej fick de av mig :) Snäll e jag. hon skulle köpa godis. Vad hon inte vet är att hon måste till "kina" för att göra det! ;) (Pengarna var inte kinesiska men pojkarna påstod detta).

Jagvet förövrigt vart jag vill tatuera mig. om jag vågar. chicken vare hääär!

Pallar inte mer nu. :P Enjoy my text for a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0