I never dreamt it'd be this way, I've lost any chance for me to say...

wohaa.. Kolla vem som är uppe. Och har vart det i 30 minuter! Kan ju lova att jag blev klarvaken så fort klockan började tjuta, kan ju inte försova mig igen liksom.. tredje dagen på jobbet och har redan försovit mig massa en gång.. haha.. ska gå om typ 15 minuter. Lär bli en härlig promenix :) Träffa Malin vid trafikljuset med. För att gå även sista biten! :D Jag känner mig så nyttig på sistone. Har gått en massa haha.. =)

wherever you I will be waiting, whenever you call i will be there, whatever it takes I will make your darkest days so bright. och jag står fast vid det. För I care nd you know that! :)

Efter jobbet idag då så måste jag hem till Kvibille å hämta grejer. Min snabbvisit igår var för snabb för att hinna ta med allt så.. :)Sen blir de la stan igen. Å kaaanske en träff med C' idag ist. Vi får se om tiden räcker till! :)

Nej nu ska jag borsra tänderna och klä på mig ordentligt! Jobb Jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0