I miss you

Ett år sedan USA då. Jävlar tror jag glömde en bit av mig själv där, betyder att jag måste tillbaka. Snart! Kallis har dissat idén så jag lever fortfarande på hoppat om att en viss Cornelius hänkar ;) hahaha..

Idag var det så in i bomben varmt så stranden var givet. Först var det inte säkert om Malin och hanna skullle dit å mina andra vänner kunde inte, förutom att C' kom där som en räddande ängel och kom dit! Så kul! :) Vi till och med doppade oss! Sen hände en massa klockrena saker haha.. Ja, det har vart en helt skoj dag! =) Skutsade henne till stugan med, träffade hennes mormor och morfar, lika trevliga som föregående gånger jag träffat på dem! :) Å sen så cyklade vi till Galgberget eftersom de skulle ha träning halmianerna. Lisa tyxckte jag skulle joina men nej, jag gör ett gästspel en annan dag faktiskt =) haha..

Kallis.. Du vet var jag finns, alltid. Bara lita på det! <3

du säger att du gör ditt bästa, och du ska veta att du lyckas varje gång. du säger att du inte ska glömma och det hoppas jag att du inte gör heller, för du är verkligen kanon. Alltså, du är inte äckligt bra eller någonting sånt! Du är äckligt underbar. Att kalla dig en bra vän vore att ljuga, för det är du inte. inte någonstans, du är en helt bäst vän, Cornelia "Coorny" Ericsson! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Arkansas?! =D

2008-07-24 @ 21:41:15
Postat av: Anonym

haha.. de tkr du? :P

2008-07-24 @ 21:42:45
Postat av: coorny

heeelt otrolig.. hjärta på dig!

och sen alla klockrena saker, jag tror ja lever på hopper alltså :)

2008-07-24 @ 21:50:38
Postat av: Anonym

men hjärta på dig med liksom! <3

2008-07-24 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0