I can wait a lifetime

Du vet vad jag tycker. Eller kanske inte för jag har aldrig sagt det. Men skitsamma. E de såhär vi ska ha de nu så visst. Jag kan inte göra så mycket mer än det jag redan gjort. Time will tell typ.

Kollade FFF - ISH idag kvartsfinal i DM. 4-1 till FFF tyvärr, men jag tycker ändå att det var en underhållande match. Och jag vet vad jag ska göra inför seriestarten, jag vill vara bra. Eller så bra mankan vara för att spela i division 5 i Hallands sämsta lag ;) Natta gjorde ett väldigt fint mål som betydde 0-1 men sedan Åsa skadade sig så gick det tyvärr utför. Men därmed inte sagt att det inte fanns chanser för det gjorde det, det såg min lilla vän C' till! :) Ska bli kul att kolla på massa matcher i höst. Jag menar kan jag inte spela med de så¨kan jag alltid kolla på dem. Och som Stefan sa "Det är ju kul nu när du har två goda vänner i laget och känner ett antal andra." Ja, han har så rätt så :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig dock. Jobb imorgon och sen lite träning tror jag minsann. Om en vecka sätter serien igång och jag ser framemot starten som är emot Vinberg HEMMA! =) Och den här gången med lite fler spelare än 9 på plan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är inte sämst! Upp med hakan and be your best! Du är super duktigt gumman;)

2008-07-31 @ 11:44:40
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0