Everything I do, I do it for you

Och det där, det som rubriken säger, det är ingen lögn. Jag vet inte hur jag ska sluta vara så feg bara. Liksom, hur ska jag någonsin kunna få någon att inse att jag vill, när jag inte vågar? Skit samma, chansen är sumpad och jag bryr mig inte. Jag hade lovat mig själv att inget skulle hända, även om jag kanske inte mår bäst över det, så höll jag mitt eget löfte. Med nöd och näppe men fortfarande häll jag det. Om jag kan hålla mina löften till mig själv så behöver nog ingen vara orolig för att jag skulle bryta ett. En sak är säker i alla fall, aldrig mer ska jag göra ett sådant löfte till mig. Aldrig!

Jag flyttar snart. Kanske. Mamma har redan packat ner, lyssna och njut, mina handdukar. "Om du inte flyttar packas dem upp igen" Ja, men tack det var vänligt av dig.. Hallå, jag är kvar in på fotbollssäsongens del 2, sjysst å packa ner mina handdukar då hahaha.. Usch, det är skrämmande.!

Nej, nu ska jag göra mig helt fit for fight! Och tydligen hjälpa morsan så.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: c

vet du hur underbart det låter att flytta till något nytt men så galet spännande, vad ska ja ta mig till om du flyttar långt åt piiip.. ! gah

2008-07-08 @ 16:02:23
Postat av: r

Men.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. <3

Men, vart jag än flyttar så finns jag ändå! :) haha.. OM jag flyttar till USA så får du följa med mig! :D piece of a cake! ;)

2008-07-08 @ 18:05:28
Postat av: r igen

btw.. jag ska inte flytta lång åt piiip.. :)

2008-07-08 @ 18:06:55
Postat av: c

nej för om du typ skulle flytta till usa så är ju det liksom bara en dagsresa ;) haha

2008-07-08 @ 20:17:37
Postat av: B!

Jag ska inte flytta till USA så du kan va lugn.. Inte än :P

2008-07-08 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0