BORÅS

Asså, Borås hela dagen typ. Shit, efter närmare efterforskningar vill jag bara säga: Vilken underbart FIN stad! :O JAG VILL BO DÄR! Det skulle röra sig om max ett år, och JA, jag blev helt förälskad. Såå, jag åker hem kollar om jag blivit antagen och visst hade jag blivit det! Men tro fan inte att allting är som en dans på rosor.. Jag har kommit in i Jönköping med, å den jäveln har gjort att två kurser i Borås blivit strukna, så om jag inte måste gå i Jönköpin (ni vet det där, allt eller inget-principen) och mina två kurser där verkligen är STRUKNA, så kan jag inte gå i Borås heller.. Meen, jag VILL! Jag kan ju jobba där. Ja precis, nästa problem! Jobba! Hitta ett Jobb! gaaah.. Å Eftersom det strulat till sig såpass redan så kan jag inte söka boende redan ikväll.. Nej, nej ja som har massa poäng i sån bostadskö där, måste vänta till tidigast måndag. FAN FAN FAN! Rebecca, du var duktig och strök, Mälardalen, Lund, Linköping. VARFÖR INTE JÖNKÖPING?! DIN DÅRE!!! :(

Stockholm imorrn och jag är färdigpackad. ÄNTLIGEN! så nu e de Honey och sängen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0